Zobacz większe
19,50 zł
Wydanie | 2017 |
ISBN | 9788373546707 |
Oprawa | Miękka |
Format | 143x202 |
Stron | 160 |
Ebook | https://tyniec.com.pl/e-booki/1038-ebook-drogi-pana-i-jego-ludu-czesc-5-9788373547834.html |
Przed nami ostatnia część roku liturgicznego. Otworzą ją święta i uroczystości od września do listopada. Jak poprzednio, wymienione zostaną wszystkie, według kalendarza archidiecezji krakowskiej, choć tylko część z nich znajdzie większy ślad w naszych rozważaniach. Do nich dołączą dwa wspomnienia maryjne (15.09. i 07.10.) oraz Wspomnienie Wszystkich Wiernych Zmarłych (02.11.).
Po nich nastąpią niedziele zwykłe od dwudziestej trzeciej do trzydziestej czwartej, dzięki czemu ukaże się też cel całego roku – doprowadzenie wiernych do Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata.
Nasze shippo (na okładce i na drugiej stronie) ma zapewne dość zaskakujący kształt. Aby go zrozumieć, warto przeglądnąć okładki poszczególnych części. Zmiany pozycji, wypełnienia pól, sygnalizują różne możliwości. Najdokładniejszym naprowadzeniem jest jednak powrót do DROGI PANA..., cz. 2., na stronę 40, z rysunkiem dwóch krzyży nałożonych na studium postaci człowieka. Aby uzyskać taki rysunek, trzeba postawić jedno shippo na drugim i skrzyżować je ze sobą.
Całość rekolekcji stanowi pięć jednostek, zsynchronizowanych z biegiem roku liturgicznego.
1. Wprowadzenie, Adwent – Objawienie Pańskie (tomik 1a; czas realizacji jednostki: koniec października/listopad);
2. Chrzest Pański, Wielki Post – Wielki Tydzień (czas realizacji jednostki: koniec stycznia/luty);
3. Oktawa Wielkanocy – Pięćdziesiątnica (czas realizacji jednostki: po oktawie);
4. Trójcy Przenajświętszej – koniec sierpnia (czas realizacji jednostki: lipiec);
5. Wrzesień – Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata (czas realizacji jednostki: wrzesień).
Drogi Pana i Jego ludu. Część 5
Przed nami ostatnia część roku liturgicznego. Otworzą ją święta i uroczystości od września do listopada. Jak poprzednio, wymienione zostaną wszystkie, według kalendarza archidiecezji krakowskiej, choć tylko część z nich znajdzie większy ślad w naszych rozważaniach. Do nich dołączą dwa wspomnienia maryjne (15.09. i 07.10.) oraz Wspomnienie Wszystkich Wiernych Zmarłych (02.11.).
Po nich nastąpią niedziele zwykłe od dwudziestej trzeciej do trzydziestej czwartej, dzięki czemu ukaże się też cel całego roku – doprowadzenie wiernych do Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata.
Nasze shippo (na okładce i na drugiej stronie) ma zapewne dość zaskakujący kształt. Aby go zrozumieć, warto przeglądnąć okładki poszczególnych części. Zmiany pozycji, wypełnienia pól, sygnalizują różne możliwości. Najdokładniejszym naprowadzeniem jest jednak powrót do DROGI PANA..., cz. 2., na stronę 40, z rysunkiem dwóch krzyży nałożonych na studium postaci człowieka. Aby uzyskać taki rysunek, trzeba postawić jedno shippo na drugim i skrzyżować je ze sobą.
Całość rekolekcji stanowi pięć jednostek, zsynchronizowanych z biegiem roku liturgicznego.
1. Wprowadzenie, Adwent – Objawienie Pańskie (tomik 1a; czas realizacji jednostki: koniec października/listopad);
2. Chrzest Pański, Wielki Post – Wielki Tydzień (czas realizacji jednostki: koniec stycznia/luty);
3. Oktawa Wielkanocy – Pięćdziesiątnica (czas realizacji jednostki: po oktawie);
4. Trójcy Przenajświętszej – koniec sierpnia (czas realizacji jednostki: lipiec);
5. Wrzesień – Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata (czas realizacji jednostki: wrzesień).
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Hieronim St. Kreis OSB - urodził się w Krośnie. Profes tyniecki od roku 1983. Studiował teologię w Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie; święcenia kapłańskie przyjął w roku 1989. Od roku 1990 pracuje nad zastosowaniem ikebany w liturgii. W latach 1990–2005 realizował dekoracje kwiatowe w kościele tynieckim, kontynuuje od 2013. Opublikował: podręcznik ikebany liturgicznej "Kwiaty w kościele. Tajemnice układania" (tomy 1–3b); "Święta Rodzina z Nazaretu. Medytacje biblijne"; "Tyniecka ikebana" (tomy 1–2); tomiki wierszy: "Strumień żółtego piasku", "Jak leci", "Co się stało", "Przed Ikoną", "Kołonotatnik", "Msza z kolędą".